Rondreis Amerika (New England) - Dag 13

13 augustus 2016 - Cape Cod, Verenigde Staten

Op de 13e dag besloten we Cape Cod eens te verkennen. Cape Cod is nog steeds veel groter dan verwacht en het nadeel is dat er eigenlijk maar 1 grote weg doorheen gaat. Natuurlijk heb je allemaal zijweggetjes die ergens naar toe leiden, dus keken we eerst op internet wat nu leuke wandelroutes waren op Cape Cod.

Weides en natuurgebiedenGlooiende grasvlakten
Road into paradiseNatuurlijk meer vuurtorensBrug naar onbekend gebied

Cape Cod bestaat vooral uit grasvlakten en waterplassen en er zijn zeker hele mooie plekken om te lopen. Sommige uitzichten lieten me aan Nederland denken maar het uitzicht in de verte op de grote oceaan die je af en toe kon oppikken maakte toch echt duidelijk dat we een hele grote plas waren overgestoken.

De hele dag hadden we gewandeld. Het was snikheet en de insecten waren niet van ons af te slaan, vooral op de bedekte plekken. Het weer sloeg even om en de korte regenbui was heerlijk.

We besloten niet al te laat terug te gaan naar onze AirBnB (vlak na het eten) om zo nog de avond te gebruiken om te kletsen met Marlene, onze host en te spelen met de hond Lobo, een lekker gigantisch mormel waar ik heerlijk mee kon stoeien. De avond hebben we gekletst over alles en nog wat en tegen een uur of 10 gingen we slapen, want we waren kapot.